Nem csak én vettem észre... reklámadóval azaz a nagytőke adózásával kapcsolatban IS az rtl klub és simicska pártján a JOBBIK!!!
"Azonban úgy tűnik, a Kuruc.info nem hagy alább a kritikával, ezúttal a párt reklámadóval kapcsolatos 180 fokos fordulatát kritizálta a portál."
https://888.hu/article-nyiltan-nekiment-a-kuruc-info-a-jobbiknak
https://888.hu/article-novak-elod-szerint-elkepeszto-tortenesek-zajlanak-a-jobbikban
Nyíltan nekiment a Kuruc.info a Jobbiknak
888.hu 2017. április 7. 14:28
A Jobbik ikonikus médiatámogatója, a Kuruc.info eddig bírta a köpönyegforgatást és hazudozást Vona Gáborék részéről: szembesítő cikket közöltek a napraforgó Jobbik álláspontjairól.
Nem ez az első nyílt támadás, melyet az elnökségből kitett Novák Elődhöz köthető Kuruc intézett a Jobbik ellen.
Legutóbb néhány hónappal ezelőtt, egy igencsak dühös hangvételű, nyílt levelet kapott Vona Gábor a hírportáltól https://888.hu/article-vona-gabor-nyilt-levelet-kapott-a-kurucinfotol tekintettel a párt által diktált erőltetett, sikertelen néppártosodási stratégiára. A Kuruc akkor többek között azt írta:
"egy másik Fideszre, KDNP-re nincs szüksége az országnak. Illetve, ahol ezek állnak, ott nincs hely a Jobbik számára. Az ő választóik nemigen fognak saját pártjaiknak hátat fordítani, csak azért, mert a Jobbik most feladta korábbi radikalizmusát."
Az akkori botrányt nem is úszta meg Vona Gábor, ugyanis nemcsak a támogatottsága csökkent a pártnak, hanem több vidéki alapszervezet is feloszlatta magát arra hivatkozva, hogy már nem tudnak közösséget vállalni a budapesti pártvezetéssel.
Azonban úgy tűnik, a Kuruc.info nem hagy alább a kritikával, ezúttal a párt reklámadóval kapcsolatos 180 fokos fordulatát kritizálta a portál.
Ismeretes, hogy a Jobbik frakcióvezetője, Volner János a tegnapi nap folyamán kifejtette, pártja indokolatlannak tartja a reklámadót, amely leginkább azt az RTL Klubot sújtaná, melyet még néhány évvel ezelőtt be akart záratni Vona Gábor. Továbbá Volner szerint a reklámadó egy brutális támadás a sajtószabadság ellen.
Csakhogy a Kuruc.info emlékezteti olvasóit, ezekkel a nyilatkozatokkal nemcsak a jobbikosokat köpik szembe Volnerék, hanem saját magukat is.
Ugyanis kronológiai sorrendben felemlegetik, hogy miként is nyilatkoztak a köpönyegforgató jobbikos politikusok a reklámadóról a múltban.
http://archive.is/nHHsq#selection-1999.0-2047.80
https://jobbik.hu/hireink/jobbik-mar-2010-ben-javasolta-reklamado-bevezeteset
2013. május 26.:
"Az elmúlt években többször is javasolta a Jobbik a főként a multicégeket sújtó reklámadó bevezetését, először 2010. október 25-én szavazta le azt az Országgyűlés. [...] A magyar nemzet kulturális szabadságharcának része a kereskedelmi médiumok, főként a két nagy tévétársaság megregulázása. Hazánkból való kivonulásuk komoly eredmény volna, egyben utat nyitna a színvonalas televíziós szórakoztatás, többek közt történelmi magyar játékfilmek, sorozatok gyártása előtt."
2013. október 13.:
"A reklámadót a jobbikos Iránytű Intézet reprezentatív felmérése szerint a választópolgárok döntő többsége támogatná: több mint kétszer annyian helyeslik, mint ahányan elutasítják, ami azért is figyelemre méltó, mert az adókat zsigerből ellenzik az emberek. Így a Jobbik kormány első intézkedései közt lesz a főként a multicégeket sújtó reklámadó bevezetése."
Érdemes megjegyezni, hogy a Kuruc.info hasábjaiban az a Novák Előd szokott publikálni, akit Vona Gábor kitessékelt a Jobbik elnökségéből. Novák legutóbb egy Facebook-bejegyzésben fakadt ki arról, hogy szerinte elképesztő történések mennek végbe a Jobbikban."
Korábban a Jobbik javasolta a reklámadó bevezetését, ma már a "sajtószabadság elleni támadásnak" nevezik
Volner János, az ellenzéki párt frakcióvezetője csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján úgy értékelt: akkora lett a "balhé" a CEU ügyében, hogy a kormány meghátrált a reklámadó tárgyalásától, így úgy tűnik, a "brutális emelés" nem fog bekövetkezni.
Mint mondta, a kormánypárti és az egyre gyakrabban kormányzati hirdetéseket közlő MSZP-közeli sajtó kivételével minden erős médium félt az adónemtől.
A jobbikos politikus szerint a kormány a reklámadót arra használná, hogy a nem kormányzati befolyás alatt álló, magánkézben lévő orgánumok tulajdonosait adópolitikai eszközökkel arra kényszerítsék, hogy megváljanak tulajdonuktól. Ez felfogható egy sajtószabadság elleni brutális támadásnak – tette hozzá.
Volner János felidézte, hogy a 2014-ben bevezetett adónemet az Európai Bizottság megsemmisítette, és 20 milliárd forint visszafizetésére kötelezte a kormányt. Ez aránytalan teherrel sújtotta az RTL Klubot, az egyetlen vezető kereskedelmi televíziót, amelyet a kormánynak még nem sikerült megszereznie – fogalmazott.
Kérdésre közölte: az érintettek egyébként is fizetnek közterheket, így pártja indokolatlannak tartja a reklámadót.
Megkérdezték Simicska Lajos nagyvállalkozó és fiának közelmúltbeli nyilatkozatainak stílusáról is. Azt felelte, Orbán Viktornak magának kell tisztáznia "azzal a barátjával, akinek ő maga vágta el nagykéssel a torkát", ebben a Jobbiknak nincs teendője.
Faggatták a Jobbik plakátkampányának költségeiről is. Kifejtette, hogy annak megvalósításához folyószámlahitelt vettek fel, a plakáthelyekről pedig piaci alapon állapodtak meg - adja hírül az MTI.
Volner mondja sajtótájékoztatón:
Volner János sajtótájékoztatója (2017.04.06.)
Korábban ők javasolták - többször is
2013. május 26.:
Az elmúlt években többször is javasolta a Jobbik a főként a multicégeket sújtó reklámadó bevezetését, először 2010. október 25-én
szavazta le azt az Országgyűlés.
(...)
A magyar nemzet kulturális szabadságharcának része a kereskedelmi médiumok, főként a két nagy tévétársaság megregulázása. Hazánkból való kivonulásuk komoly eredmény volna, egyben utat nyitna a színvonalas televíziós szórakoztatás, többek közt történelmi magyar játékfilmek, sorozatok gyártása előtt.
(...)
Az ellenzék balliberális szakadárjainak és maradványainak tiltakozása azt jelenti, hogy szerintük ismét inkább a tűrőképességük határán álló magyar embereken kéne folytatni a megszorításokat. A Jobbik viszont – korábbi javaslatához hűen – csak annyi könnyítést adna a főként a multicégeket sújtó reklámadó kapcsán, hogy a társadalmilag hasznos világképet sugárzó hirdetések mentesülnének az adó alól, például ha egy joghurtreklám szépnek és jónak állítja be a nagycsaládos életmódot.
2013. október 13.:
A reklámadót az Iránytű Intézet reprezentatív felmérése szerint a választópolgárok döntő többsége támogatná: több mint kétszer annyian helyeslik, mint ahányan elutasítják, ami azért is figyelemre méltó, mert az adókat zsigerből ellenzik az emberek. Így a Jobbik-kormány első intézkedései közt lesz a főként a multicégeket sújtó reklámadó bevezetése.
(Kuruc.info)
Kapcsolódó: A héten előterjesztik a külföldről támogatott "civil" szervezetekről szóló javaslatot - a Jobbik már ezt sem támogatja
https://kuruc.info/r/2/171385/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése